SEO OPTIMIZACIJA
SAJTOVA
ODRŽAVANJE

Agencija TETRACOM MEDIA je osnovana Maja 2020. u Beogradu a naše aktivno iskustvo u programiranju, veb dizajnu i marketingu datira još od pre 2008. Fokusirali smo svu pažnju na manja preduzeća, preduzetnike i pojedinačne korisnike sa područja Republike SRBIJE. Oni ispred nas dolaze sa preciznim zahtevima, pa uz dvosmernu komunikaciju i neprekidnu saradnju, zajednički ostvarujemo pozitivne rezultate. U takvom ambijentu naši klijenti postaju partneri i prijatelji sa kojima posvećeno delimo probleme, ciljeve, uspehe.

SEO OPTIMIZACIJA SAJTA
I MARKETING KAMPANJA

Tehnički gledano, danas je izrada sajtova relativno jednostavan posao, čak i za krajnjeg korisnika. Nažalost, sami ubrzo otkrivate da je vaš sajt neuspešan, iako vizuelno lepo izgleda. Izgled sajta je samo vrh ledenog brega a sudbinu i efekte svih sajtova uslovljava ono što je „pod vodom“, što se ne uočava odmah na prvi pogled. Zato vas nigde nema na Googlu a vaši telefoni ne zvone.

Pobeda na Internetu je surova utakmica u kojoj je vaš napredak obično uslovljen neuspehom vaših konkurenata. Ovo je složena i obskurna interakcija a jedini lek za to je puna SEO optimizacija sajta, kada se svi tekstovi i elementi podešavaju, uz višednevni monitoring vašeg sajta i sajtova konkurenata.

Za vas možemo uraditi trenutnu ili periodičnu analizu glavnih parametara vašeg sajta sa predlogom korektivne aktivnosti. Pomoći ćemo vam da nadmašite sebe i konkurenciju, kako bi dostigli što viši rejting u pretraživanju.

Ponekad je neophodna promena koncepcije, scenarija i izmena tekstova (S.E.O.) vaših postojećih sajtova. UGOVOROM vam garantujemo re-poziciju vašeg novog sajta na 2. stranicu Gugla za manje od dva meseca! Za put na vrh, do prve strane treba još dodatnog zajedničkog rada, puno strpljenja, optimizma, uz uvažavanje grupe složenih zahteva koji su uslovljeni eksternim faktorima.

S.E.O?
Nećemo objašnjavati jer o S.E.O. već dosta znamo i često pišemo.
SEO JE ZA NAS, NEPREKIDNO UGAĐANJE NOVIM PRAVILIMA KORPORACIJE GOOGLE. ZA KORISNIKE, SEO JE MALA SIVA KUTIJA KOJA SKRIVA USPEHE.
...možda 2. strana za 60 dana!

UGOVORNO ODRŽAVANJE SAJTOVA, RAZVOJ

Uspešan sajt nikada nije potpuno gotov jer uvek ima nešto da se ubaci, izbaci, doda, promeni. Servisiranje sajtova je stalna obaveza za vlasnika jer početna izrada sajta donosi samo zauzimanje neke startne pozicije na Guglu. Obično se startuje skromno, počev od 5-e, 10-e, ili čak 20-e stranice na Guglu.

Naša cena za mesečnu uslugu održavanja sajtova je pristupačna. Ukoliko pitate da li postoji jeftina izrada sajta, odgovor je NE! I pored troškova za održavanje sajta samo ozbiljan, posvećen pristup u razradi sajtova može pospešiti željene rezultate u poslu. Smer razvoja vašeg sajta je pomalo maglovit jer pored vašeg plana tu su i neizbežni uticaji okruženja i drugih okolnosti.

VEROVATNO NEMATE SAJT?

Počnite već danas planiranje svog prvenca!

MESEČNO ODRŽAVANJE
C E N A
2.500 - 7.500 RSD
radno vreme za intervencije
6:00 - 20:00

TO BE OR NOT TO BE?

HTML ILI PHP? PHP ILI HTML?

MAGENTO, WORDPRESS, PRESTASHOP, HTML5 ?

Prepustite ovo pitanje stručnom programeru koji se bavi procenom i pripremom vaših podataka, kome je izrada sajtova profesija. Moramo sagledati sve troškove obaveznog održavanja sajta u oba slučaja. Ako se sve dobro odradi, krajnji efekti izrade su dosta slični tako da ostaju samo manje razlike u prednostima i manama, na vrlo specifičnim detaljima u pokrivenosti određene oblasti.

Recimo da WordPress/PHP pruža brojne uočljive prednosti ali pravi skrivene i nevolje koje HTML5 opet besprekorno pokriva. Šta je bolje za još bolji SEO? Po nama uspešan SEO ne zavisi puno od kodiranja sajta i nije presudno to, u čemu je sajt napisan.

KAKO PRAVIMO

USPEŠAN SAJT?

MIŠLJENJA SU PODELJENA. POSLE 12 GOD. NAŠEG ISKUSTVA, SAŽETO BI UKAZALI NA:

Potrebno je da dobijete što više posete na vašem sajtu od mnoštva unikatnih korisnika i prirodnih izvora. Google prepoznaje ident parametre posetioca pa se nečija poseta računa samo jedanput dnevno. Najvrednija je poseta kada vas neko pronađe na Guglu i nastavi na sajt. Jedni će ući direktno jer znaju vašu veb adresu a drugi će kliknuti na link ka vama sa socijalne mreže ili sa drugog sajta. Sve se to evidentira i sabira. Zrno po zrno – pogača!
Prosečan gledalac ima svega 8-10 sekundi vremena da donese odluku i zakorači dublje u vaš sajt. Zato prvi utisak mora biti prijatan i pozitivan a sajt kristalno jasan i pregledan. Izbor tonova i boja može da ima značajan uticaj na kupca vaših proizvoda ili usluga. Pažljivo odmerena kompozicija vaših autentičnih slika, britkih naslova, biranog teksta, poneka grafička provokacija – sve to zadržava pažnju posetilaca sajta. Niko ne voli sporo punjenje sajta u prvom kontaktu pa zato moramo optimizovati slike i tekstove na pravu meru i za strpljenje tipičnog čitaoca.
Ovde se podrazumavaju sve faze procesa optimizacije. Sam vlasnik sajta je obavezan da odabere do 10 ključnih reči iz svog posla po kojima ćemo podešavati sadržaj sajta. Pre toga mora se uraditi organizaciono podešavanje sajta kao i poštovanje tehničkih obaveza, počev od domena pa do kodirane strukture prezentacije. Posle aktivacije sajta na Internetu, lagano se vrše fine korekcije i strpljivo favorizuju željeni pojmovi, zavisno od „pritiska“ konkurencije. Sajt sa značajnom posetom je pogodan za povezivanje sa društvenim mrežama i postupno stvaranje mreže povratnih linkova.
Prepoznavanje konkurencije, provera parametara njihovih sajtova, strukture ukupne posete, koncepcije sajta kao i ciljeva. Ukoliko postoji podudarnost sa vašim programom robe i usluga, proverićemo značaj i uticaj tih pojmova. Analiza može biti trenutna – za jedan dan, ili kontinuirana, kada se dva puta nedeljno beleže promene.
Ako nemate – treba otvoriti nalog na FaceBooku, Twitteru, Instagramu… družiti se, ispratiti druge jer će i oni pratiti vas kad objavite nešto a te aktivnosti utiču na porast posete glavnom sajtu. Značajno za reputaciju vašeg sajta je da duže ostanete prisutni na društvenim mrežama, sa uvek atraktivnim i zanimljivim dodatnim sadržajima. Koncept i poruke sa vašeg sajta tada dobijaju još više ciljane publike.
SIMULACIJA > Moljakate vozača autobusa da vas poveze jer vas čeka prijatelj i platiće vašu kartu. Ustade neka bakica i kaže mu – pa pustite i ovog pristojnog čoveka! Vozač odmahuje glavom. Prilazi vam Kraljević MARKO… Đe si, šta ima, kud putuješ? Ma nemam za kartu, besparica je… Progovara Marko vozaču: majstore, der primi bre ovog junaka, dobar je! A vozač vas potapše i uz širok osmeh ubaci u brzinu…
ZAKLJUČAK
> Ovde je sve jasno – vozač je Google! A on voli popularne. Odlično je ako su važni sajtovi postavili povratni link ka nekom sadržaju vašeg sajta („Marko vas poznaje“). Više vam vredi samo jedan bek-link sa sajta jake kompanije („Marko“), nego desetine linkova sa anonimnih sajtova bez posete („bakica“).
Nema dokaza da je Google ukinuo rangiranje stranica sajta, i dalje je sve važno… Jedno-stranični sajt je rešenje koje može da nadmaši složene sajtove ako su ostali parametri OK… Ukoliko se u domenu sajta ubaci glavna ključna reč, to nije i ključ uspeha… Google redovno razotkriva najnovije mutne trikove oko pisanja sajtova, pumpanja posete, i često to kažnjava… Prepisivači tekstova sa vašeg sajta mogu da ugroze integritet vašeg sajta zbog stvaranja duplikata-plagijata… Kopiranje tek objavljenog članka sa Bloga vašeg sajta na vašu Fejsbuk stranicu takođe stvara duple sadržaje… Preko 80% sajtova (od 150.000 testiranih na SEMrush) ima poteškoće koje negativno utiču na brzinu učitavanja stranice…

* sadržaj tabele je prilagođen vlasnicima starih i novih sajtova i ostalim neprofesionalcima

UMESTO ŠLAGA NA TORTU,

KORISTIMO STRPLJENJE.