Za dva meseca postižemo visok rang sajta na Guglu. Najčešće, izrada sajtova i SEO optimizacija se rade u HTML5 i u WordPressu. Zajedno sa vama, na putu do uspeha!

MOŽE LI SE UČVRSTITI PRISUSTVO NA INTERNETU BEZ WEB PREZENTACIJA I SAJTOVA


Nemamo sajt. Da li nam je potrebna internet prezentacija?

Organizovaćemo kratko praćenje najbitnijih tokova vašeg poslovanja. Izrada sajtova zahteva pripremne aktivnosti naručioca sajta i dobro razumevanje relacija i efekata prezentacije na Internetu.

 

Zanima nas izrada sajta, ali smo bez ideje šta da napišemo.

Tu vam nema pomoći. Nemojte ni počinjati bez minimalno dve stranice kucanog teksta i pripremite par prigodnih fotografija. Početna verzija sajta je vaš autorski projekat a mi ćemo ga samo prilagoditi.

 

Niko nas ne poziva, i pored tri stara povezana sajta.

Uobičajena loša vest koja se rešava. Potrebna je izrada sajta u nekom modernijem „programu“, uz nadu da imate kontinuitet domena sajtova. Dobra vest je da će vaši stari tekstovi i fotografije biti od koristi.

 

Mobilni
Tokom 2014. mobilni prestigli upotrebu laptopova i računara!

 

Na mobilnom telefonu naš sajt deluje sitno i nepregledno.

Potrebna je rekonstrukcija sajta na „responsive design“, često i izrada dopunske verzije kôda sajta koja je specijalno podešena za mobilne uređaje. Najviše pregleda sajtova dolazi upravo sa mobilnih i tableta!

¹

Sajt nam je odličan, ima zavidan rang, ali nas brine gubitak pozicije.

Predlažemo analizu i 7-dnevno praćenje vaše prezentacije. Mora se proveriti kompletna SEO optimizacija kao i sajtova nekolicine konkurenata. Mi zatim sugerišemo „ojačavanje“ ključnih pojmova sajta.

 

Sajt je visoko na Guglu i ima dobru posetu. Čudno je da nema poziva?

Ovo je složen problem, poznat kod nekolicine sajtova. Ako prodajete aktuelne proizvode ili popularne usluge, problem je kod sajtova. Neophodna je detaljna kontrola scenarija sajta, rasporeda tekstova, optimizacije fotografija. Naš grafički dizajner može da predloži totalnu rekonstrukciju vizuelnog identiteta vašeg sajta.

 

KOJA IZRADA SAJTA JE PRODUKTIVNIJA, WORDPRESS ILI HTML5?

Prepustite ovo pitanje stručnjaku koji se bavi pripremom vaših podataka, kome je izrada sajtova profesija. Valja sagledati sve troškove obaveznog održavanja sajta u oba slučaja. Krajnji su efekti dosta slični ako se sve dobro odradi, tako da ostaju vrlo male razlike u prednostima i manama na specifičnim detaljima pokrivenosti određene oblasti. WordPress pruža brojne uočljive prednosti i skrivene nevolje, koje HTML5 besprekorno pokriva.

Ekspanzijom socijalnih mreža, mnoge manje kompanije su uočile pogodnosti kombinovanog sadržajnog reklamiranja po zadatim ključnim pojmovima. Više vam nisu dovoljne našminkane web prezentacije, već kompleksnija podrška na društvenim mrežama, takođe i na sajtovima velikih sistema.

Zavisno od vaše primarne delatnosti, povećanje poseta kod svakog vašeg sajta se „indirektno podešava“ dodatnim aktivnostima na Google+, Facebook, Twitter, Youtube, Pinterestu, gde bi trebalo da besplatno kreirate svoj mali „kutak“. U pripremi često se radi i upisivanje na direktorijume kao i popularna razmena linkova, banera i reklamnih poruka, što na žalost ne doprinosi poboljšanju reputacije sajtova na Googlu.

 

IZRADA SAJTOVA KOJI ZARAĐUJU – VAŠA DODATNA ŠANSA

Za pravna lica čije je sedište Novi Beograd i Zemun, saradnja sa nama predstavlja investiciju a ne trošak. Direktna komunikacija i česta dogovaranja dovešće vašu internet prezentaciju u optimalnije stanje, kada će vam pojava novog klijenta postepeno uvećavati profit. Zanatska radnja, prodavnica, trgovina na veliko, servisne usluge… danas ne mogu bez sajtova! Ne dozvolite da vaši dugogodišnji kupci lagano pređu kod drugih a vi da padnete u zaborav samo zbog nedostatka sajta. Izrada sajtova koji zarađuju – to nije fraza. Zatražite reference Tetracom DOO i proverite sve kod naših klijenata.

 

SEO OPTIMIZACIJA SAJTA – MANJE TROŠKOVA ZA VAS

Izrada sajtova koji zarađuju podrazumeva da je profesionalno izkoncipirana interna SEO optimizacija sajta, da je dobro urađena eksterna optimizacija uz uvažavanje najnovijih preporuka stručne javnosti, sajtova pretraživača (Bing, Yahoo, Google). Osim toga važna je brojna poseta sajta i što više linkova ka vama. Imati prisustvo sajta na Internetu je privilegija koja pravi troškove koji direktno zavise od vaših mogućnosti i poslovnih ambicija.

 

POZNATE VRSTE SAJTOVA

Ekspresni razvoj interneta pokrenuo je dinamične promene naših stavova prema načinu prezentacije usluga i proizvoda i prema marketingu uopšte. Po namenskoj strukturi izrada sajtova pokriva 3 vrste prezentacija. Prva grupa su pasivne prezentacije do kojih publika ne dopire, jer su statične, jednom urađene i nikad završene a sadrže samo osnovne podatke. Na Internetu takvih sajtova ima oko 70%

 

 

Druga grupa su trajne uslužne prezentacije, koje prate dobro pozicioniranog naručioca sajta grupu njegovih proizvoda, usluga. Takva izrada sajtova obezbedjuje dnevnu podršku za sve registrovane korisnike. Treća grupa  su dinamične prezentacije koje uz dnevne promene traže novog nepoznatog kupca uz neprekidnu borbu sa konkurencijom, uz svakodnevno ugađanje sve složenijem algoritmu pretraživača kompanije Google (seo optimizacija)

 

 

Prema kompleksnosti i scenariju tipičnih sajtova prepoznajemo nisko-budžetne jednostavne web prezentacije (kao što je ova) zatim dosta skuplje složeno orijentisane web aplikacije kao Fakultet, Banka, eUprava. Prema troškovima popularna je besplatna izada sajta, gde ste vi sami kompletan autor besplatnog web sajta a sama izrada se radi pomoću raznih besplatnih alata sa Neta. Ovakva izrada sajta uz amaterski pristup, ne uspeva da donese najpovoljnije rezultate i kontinuitet. Sama tehnika programiranja sajta je važna, mada nije marketinški presudna. Finalna Izrada sajtova se najčešće obavlja u Java, PhP, ASP, HTML kôdu.

 

³

GOOGLE (PLAVO-SIVI) HUMOR

Nedaleko od istine je stari vic: Najbolje mesto za sakrivanje a da te nikada ne pronađu je 2. strana Gugla! Zlobno – ali sa druge se prelazi na PRVU!

  

Utvrđeno je da je Google ženskog roda. To je zato što pre nego završiš rečenicu ONA već počinje da nagađa i da ti svašta sugeriše.

  

Halo, jeli to picerija „ONA & ON“? Ne gospođo, ovo je „GUGL“ PICERIJA. Izvinite možda sam pogrešila broj? Ne gospođo, Google nas je nedavno preuzeo. Dobro…pa da poručim nešto… Nastavak pročitajte na našem BLOGU.


Možda imate vremena za naš BLOG i otkačene zanimljivosti za opuštanje…


 

Blog Tetracom DOO Beograd
još više detalja iz našeg Bloga